- Oma hinnaklassi kohta suure töölaiusega vaaluti
- Pöördpeaga ühendus mugavaks töötamiseks pööretel
- Lihtsalt hooldatav õlivannis paiknev käiguosa
- Kompaktselt kokkuklapitav transpordiks ja hoiustamiseks
Saadaval 1
Kahe rootoriga CompactLine seeria
Rippes keskvaaluti
Ligikaudne tootlikkus 6,9 ha/t
Rippes keskvaaluti
Ligikaudne tootlikkus 6,9 ha/t
Töölaius
6,4 m
Transpordi laius
2,85 m
Transpordi pikkus
3,85 m
Parkimise kõrgus
3,81 m
Tootlikkus
6,9 ha/t
Mass
1200 kg
Rootori diameeter
3,05 m
Rootorite arv
2
Piivarsi rootori kohta
10
Topeltpiide arv piivarre kohta
4
Pii läbimõõt
9 mm
Kõrguse reguleerimine
mehaaniline
Rattad rootoril:16x6,50-6
Tandemsilla tüüp
fikseeritud, lisavarustus
Eemaldatavad piivarred
-
Kahe rootoriga CompactLine seeria
Ligikaudne tootlikkus 6,9 ha/t
Kinnitub alumistele veoaisadele
Oma hinnaklassi kohta suure töölaiusega vaaluti
Pöördpeaga ühendus mugavaks töötamiseks pööretel
Lihtsalt hooldatav õlivannis paiknev käiguosa
Kompaktselt kokkuklapitav transpordiks ja hoiustamiseks
Kahesuunaliste kokkupööramissilindrite tõttu pole vaja lisatrosse
Töölaius: 6,4 m
Transpordi laius: 2,85 m
Transpordi pikkus: 3,85 m
Parkimise kõrgus: 3,81 m
Tootlikkus: 6,9 ha/t
Mass: 1200 kg
Rootori diameeter: 3,05 m
Rootorite arv: 2
Piivarsi rootori kohta: 10
Kaksikpiide arv piivarre kohta: 4
Pii läbimõõt: 9 mm
Kõrguse reguleerimine: mehaaniline
Rattad rootoril:16x6,50-6
Tandemsilla tüüp: fikseeritud, lisavarustus, ei sisaldu pakkumise hinnas
Kitsas ja lühike transpordiasend ilma kabiinist väljumata
Parem maapinna kopeerimise võime võrreldes suuremate ühe rootoriga vaalutitega
Suurem paindlikkus teel ja põllul, kuna pole segavat alusvankrit
Rohkem paindlikkust parkimisel, kuna piivarsi pole vaja eemaldada
Koos stabilisaatoritega on täiuslik jõudlus tagatud ka nõlvadel
Lisavarustusena (sisaldub pakkumise hinnas):
*Tandemsild
*Keskmine vaalulaud
Lisavarustusena saadaval (ei sisaldu pakkumise hinnas):
*Tuled ja ohutusmärgised teedel liikumiseks
*Piide turvaklambrid 1 kmpl (80tk)
*Varuratas 16" koos kinnituskmpl-ga
Jõuvajadus: min 120 hj
Ligikaudne vaalu laius 1,2 m
Garantii 2 aastat
Pildid on illustreerivad ega pruugi vastata täpselt pakutud varustusele
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.