- Tandemsild standardvarustuses, võimaldab täiuslikku maapinna kontuuride järgimist
- Hüdrauliline kõrguse reguleerimine võimalusega määrata ära min kõrgus
- Piivarre nuki sujuv reguleerimine võimaldab lihtsalt fikseerida piide õige töökõrguse
- Vibratsioonileevendid standardvarustuses
Saadaval 1
Ühe rootoriga profiseeria vaaluti
Ligikaudne tootlikkus 5,1 ha/t
Vaalu moodustamine sõidusuunas vasakule
Ligikaudne tootlikkus 5,1 ha/t
Vaalu moodustamine sõidusuunas vasakule
Töölaius
4,6 m
Transpordi laius
2,15 m
Transpordi pikkus
3,35 m
Parkimise kõrgus
2,75 m
Tootlikkus
5,1 ha/t
Mass
670 kg
Rootori diameeter
3,65 m
Rootorite arv
1
Piivarsi rootori kohta
13
Topeltpiide arv piivarre kohta
4
Pii läbimõõt
10 mm
Kõrguse reguleerimine
hüdrauliline
Rattad rootoril
16x6,50-6
Tandemsilla tüüp
fikseeritud
Eemaldatavad piivarred
+
Haakimine tagarippes 3p rippsüsteemi CAT 2
Ligikaudne tootlikkus 5,1 ha/t
Vaalu moodustamine sõidusuunas vasakule
Tandemsild standardvarustuses, võimaldab täiuslikku maapinna kontuuride järgimist
Hüdrauliline kõrguse reguleerimine võimalusega määrata ära min kõrgus
Piivarre nuki sujuv reguleerimine võimaldab lihtsalt fikseerida piide õige töökõrguse
Vibratsioonileevendid standardvarustuses
Vaaluti standardvarustusse kuuluvad 4 rattaga tandemteljed, mis tagavad suurepärase maapinna kopeerimise võime ja minimeerivad vaalu sisse sattuva mulla hulka
RA1546 ainulaadne funktsioon on HydroLift kontseptsioon. See on hüdrauliline kõrguse reguleerimise süsteem, mis võimaldab juhil otse traktori kabiinist kiiresti reguleerida kõrgust eri maastikutingimuste jaoks
Töölaius: 4,6 m
Transpordi laius: 2,15 m
Transpordi pikkus: 3,35 m
Parkimise kõrgus: 2,75 m
Mass: 670 kg
Rootori diameeter: 3,65 m
Rootorite arv: 1
Piivarsi rootori kohta: 13
Kaksikpiide arv piivarre kohta: 4
Pii läbimõõt: 10 mm
Kõrguse reguleerimine: hüdrauliline
Rattad rootoril: 16x6,50-6
Tandemsilla tüüp: fikseeritud
Eemaldatavad piivarred
Automaatne vaalukardina kokkuklappimine
Jõuvajadus min 60 hj
Lisavarustusena (ei sisaldu pakkumise hinnas):
* tandemsilla pöördliigendiga tugirattad
* lisa tugiratas 3-p rippsüsteemile
Garantii 2 aastat
Pildid on illustreerivad ega pruugi vastata täpselt pakutud varustusele
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.