Saadaval 2
Mootor: Kubota 4 silindriline vedelikjahutusega turbodiiselmootor
Kubatuur: 6124 cm³
Nimivõimsus: 170 hj + boost 5 hj (125 kw / 130 kw)
Kütusepaagi maht: 330 l, Adblue 38 l
Käigukast: astmevaba KVT, elektrohüdrauliline vasaku käe reevers ja käigupoolitaja,
märgsidur
Veoskeem: nelikvedu (4WD), esisilla vedrustus, diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus: 50 km/h
Hüdraulika: CCLS kolbhüdraulikapumba tootlikus 110 l/min + 52 l/min
Tagumine rippsüsteem: Cat 3, 9400 kg tõstejõud, hüdrauliline pick-up
haakekonks
Jõuvõtuvõll: tagumine 540/540E/1000/1000E p/min
Kabiin: konditsioneeriga, panoraamkabiin, väga hea vaateväli laaduriga
opereerimiseks, õhkvedrustusega iste, kaasreisija iste, kabiini vedrustus
Rehvimõõt (ees/taga): 540/65 R28 / 650/65 R38
Mõõtmed (p x l x k): 4768 x 2500 x 3030 mm
Lisad: digitaalne näidikute paneel, reguleeritav roolisammas, käsigaas,
mootoribloki soojendus 220V+5m kaabel,
tagumise akna soojendus koos kojamehega,
ohutuspakett koos tulekustutiga, tagumise rippsüsteemi juhtimine väljast poritiivalt,
esimesed poritiivad, kabiini ülemises servas töötuled ees ja taga,
ISOBUS, 12 tolline monitor, GPS valmidus, 14 LED tuld, õhkpidurid+ 1 liin hüdropidureid, kabiini õhkvedrustus, esirippsüsteem tõstejõuga 3900kg, automaatne kliimaseade, Mitas rehvid F 540/65R28 + R 650/65R38, automaatroolimine (lisavarustus)
Kaal: 7350 kg
Tänavalegaalne
Garantii: 5 aastat või 3000 h
Kubatuur: 6124 cm³
Nimivõimsus: 170 hj + boost 5 hj (125 kw / 130 kw)
Kütusepaagi maht: 330 l, Adblue 38 l
Käigukast: astmevaba KVT, elektrohüdrauliline vasaku käe reevers ja käigupoolitaja,
märgsidur
Veoskeem: nelikvedu (4WD), esisilla vedrustus, diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus: 50 km/h
Hüdraulika: CCLS kolbhüdraulikapumba tootlikus 110 l/min + 52 l/min
Tagumine rippsüsteem: Cat 3, 9400 kg tõstejõud, hüdrauliline pick-up
haakekonks
Jõuvõtuvõll: tagumine 540/540E/1000/1000E p/min
Kabiin: konditsioneeriga, panoraamkabiin, väga hea vaateväli laaduriga
opereerimiseks, õhkvedrustusega iste, kaasreisija iste, kabiini vedrustus
Rehvimõõt (ees/taga): 540/65 R28 / 650/65 R38
Mõõtmed (p x l x k): 4768 x 2500 x 3030 mm
Lisad: digitaalne näidikute paneel, reguleeritav roolisammas, käsigaas,
mootoribloki soojendus 220V+5m kaabel,
tagumise akna soojendus koos kojamehega,
ohutuspakett koos tulekustutiga, tagumise rippsüsteemi juhtimine väljast poritiivalt,
esimesed poritiivad, kabiini ülemises servas töötuled ees ja taga,
ISOBUS, 12 tolline monitor, GPS valmidus, 14 LED tuld, õhkpidurid+ 1 liin hüdropidureid, kabiini õhkvedrustus, esirippsüsteem tõstejõuga 3900kg, automaatne kliimaseade, Mitas rehvid F 540/65R28 + R 650/65R38, automaatroolimine (lisavarustus)
Kaal: 7350 kg
Tänavalegaalne
Garantii: 5 aastat või 3000 h
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.